Followers

Saturday, December 19, 2009

meniaga~

adeh..
dalam kesibukan Hang Out dengan member2 nih, ade jugak orang nak buat tempahan kek.
ari jumaat semalam, Onyen nak order Cupcakes.
memang kalut la aku!
hahaaa
penat2 balik lepak kt Pantai, trus gi dapur buat kek.
1st time buat ni weh..xde experience lagi ni.
arap2 la jadi.
p/s: onyen, kalu tok sedak, sori la deh. ahahaha
Sabtu pagi, die datang amik.
Harga? takleh mentioned. harga member2.. heehehe

then, hari Sabtu, lepas pegi 'bekwos', malam tu aku kene buat 2 biji kek.
mak aku order. die ade bithday party kt rumah Warga Emas.
dari recipe asal, aku ganda 3x. haahahah
memang penuh la cake mixer tu.
sampai aku kene bahagi kan dalam bowl lain.
Alhamdulillah..masak jugak.
tido kejap.
esok pagi, buat topping.
2 biji kek, hampir 3 jam baru aku dapat siapkan.
penat!!!

No comments:

Post a Comment